sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Mielin määrin kahvii ja tupakkaa....

Aamuni alkaa aina noin viidellä suurella mukillisella kahvia. Ilman tätä taikajuomaa en heräisi kunnolla, ja ärähtelisin ja murahtelisin kaikille vielä keskipäivän aikoihin. Huonot aamut muuttuvat kahvin avulla hivenen paremmiksi, ja hyvät aamut taas täydellisiksi.



Toinen erittäin suuri ja rienaava paheeni on tupakka. Poltan jatkuvasti. Jos olen hermostunut poltan. Jos olen helpottunut poltan. Jos olen vihainen, poltan. Jos olen tyytyväinen poltan. Poltan ihan liikaa, ja huomaan jo tupakan haittavaikutukset ihossani. Jostain syystä en vain omaa motivaatiota lopettaa, joten olen antanut itselleni armon, saan pitää paheeni, jos en hanki mitään uutta ja pahempaa.


Aamuni koostuvat siis pääosin kahvin ja tupakan liikakäytöstä, ja kuluttelenkin tähän aamurituaaliini joka aamu muutaman tunnin. Juon kupin kahvia, käyn tupakalla, juon kupin kahvia, käyn tupakalla.... Joskus peiliin katsoessani mietin, että ihoni olisi varmaan täydellisen siloinen ja tasainen, jos en omaisi näin epäterveellisiä tapoja. Sitten tulee paha mieli, ja lähden tupakalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit maan ja taivaan väliltä tervetulleita, kiva jos jätät merkin käynnistäsi :)