tiistai 1. marraskuuta 2011

Kotiutunut keiju ja minipuutarhan alkutaival

Joku syksyinen tekemisen innostus on iskeytynyt päälleni, ja olenkin (taas kerran) suunnitellut vaikka ja mitä hauskaa puuhaa syksyn pimeneviin iltoihin. Ensinnäkin sisustuskuume palaa sisälläni, ja olen hieman pettynyt, kun en ehdi tällä viikolla kirppareille kiertelemään, vaan joudun odottamaan viikonloppuun. Samoin olen aivan totaalisen myyty miniatyyrimaailmoille, joiden kuvia olen katsellut monta viikkoa ihastuksesta huokaillen. Koska minulla oli muutama hetki ennen töihin lähtöä vapaana, aloitinkin tekemään pikkuriikkistä puutarhaa, johon mahtuu muutama keiju talvipakkasten tieltä majoitukseen. Koska käytössäni ei ollut kuin mielikuvitukseni, jäi lopputulos hyvin keskeneräiseksi, haluan pieniä tuoleja, enemmän eri kasveja, miniruukkuja.... Taitaa olla niin, ettei tila riitä, vaan joudun askartelemaan monia keijujen majataloja jotta saan tyydytettyä minivimmani.


Muutellaan ja parannellaan maisemaa heti kun vain pääsen hakemaan tykötarpeita lisää :)


Tänään istuessani ihanassa uudessa olohuoneessani, jo aiemassa postauksessa esiintynyt koristekeijuni VILKUTTI minulle ;D Hieraisin silmiäni totaalisen kummastuneena, mutta olin kyllä ihan varma näkemästäni. Kuvassa pikku keiju näkyy vasemmassa yläkulmassa. Ehkäpä sekin sitten pitää uudesta huoneesta ja on alkanut kotiutumaan meille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit maan ja taivaan väliltä tervetulleita, kiva jos jätät merkin käynnistäsi :)