lauantai 3. syyskuuta 2011

Minihameita, villatakkeja ja historian havinaa.

Jostain kumman syystä blogini on aikaansa jäljessä (aivan kuten kirjoittajansakin) ja kertoo tämän päivän olevan vielä eilinen. Mukavaa toisaalta, että aika välillä pysähtyy, jos sitä ehtisi tehdä kaikki ne tehtävät, jotka pitäisi saada valmiiksi ennen talvea. Siivota pitäisi kanala, siili-vauvoille rakentaa talvehtimiskoppi, poneille rakentaa kunnon pihatto talvipakkasille. Jostain syystä olen saanut syntymälahjakseni laiskuuden, jätän kaiken viime tinkaan, ja itken tiukkoja deadlineja tehdessäni asioita, jotka olisin voinut hyvinkin tehdä jo kuukausia sitten valmiiksi.


Rakastan minihameita. Mitä lyhyempi hame, sen parempi. Niin kauan kun saan jotenkin piiloteltua pakarani hameen alle, on pituus vielä minun silmissäni sovelias, vaikka se muiden mielestä jo muistuttaisi nenäliinaa. Ylemmässä kuvassa näkyvä villatakki on lempivaatteeni. Koska vihaan kylmyyttä, olen varustautunut sitä vastaan rumilla, mutta sitäkin lämpimämmillä villatakeilla. Varsinkin tällaisessa vanhassa hirsitalossa jokainen villatakki, oli se sitten kuinka ruma tai kauhtunut tahansa, ansaitsee tulla rakastetuksi ja kunnioitetuksi.

Päivän kirpparikierros  on takana, enpä löytänyt juuri mitään mielenkiintoista. Mukaan tarttui muutama paita, ja kirja Rhett, eli kertomus aina niin ihanan Tuulen Viemän Scarlettin kultamussukasta. Kesken on kuitenkin vielä Jean Untinen M Auelin: Tasangon Vaeltajat, joka kertoo Aylan tarinaa esihistoriallisella ajalla. Luin 9-vuotiaana kirjasarjan ensimmäisen osan Luolakarhun Klaani, ja rakastuin kirjaan koko sydämestäni. Minunkin piti saada oma amulettipussi, teinpä jopa jostain kankaanpalasta lingon, jolla harjoittelin heittämään kiviä. Jean on muuten suomensukuinen, hänen isovanhempansa ovat suomalaisia. Kirjasarjassa viehättää myös erityisesti tarkat kuvaukset lääkekasveista, ja mihin ne tehoavat ja kuinka niitä käytetään. Jos ette ole tutustuneet kyseiseen sarjaan, suosittelen ehdottomasti lukemista! Varsinkin juuri tuo sarjan ensimmäinen osa on vertaansa vailla.

Nyt anoppilaan lihapatojen ääreen! Näin se lauantai kuluu taas :)

5 kommenttia:

  1. Hei teille kaikille tällä sivustolla,

    Nimeni on Mara am from USA En ikinä usko, että minun ex koskaan tule takaisin minulle kaiken tämän jälkeen tapahtuu, hyvin kaikki kiitos DOCTOR SAKURA, olen naimisissa yhden Raymond menimme naimisiin meidän varhaisessa iässä 20 me rakastamme itsensä kalliisti, mutta sen jälkeen 30 vuoden avioliitto mieheni muutoksen ja muuttua joitakin asia muuten se näyttää i naimisissa muukalainen, olin sekoittaa joten en tiedä mitä tehdä lapseni oli tietoinen siitä, mitä tapahtuu välillä meille molemmille, he puhuvat siellä isä ja silti vielä hän kieltäytyi muuttaa, olen myöhemmin selville, että mieheni on nähdä joku muu sain selville kuka tämä henkilö on huomaan hän oli vain pieni tyttö, joka on jopa olla minun tytär ikä perämies, hän seurasi mieheni vain rahan takia ja hän oli paljon nuorempi kuin minä voisi uskot mieheni sanoi naamaani, että olen liian vanha hänelle, hän tarvitsee jonkun nuoremman elämässään, että hän tarvitsee avioeron hän sanoi minua on kaikkialla, että hän ei ole mitään tekemistä minun kanssani enää, mutta en tiedä mitä tehdä olen edelleen rakastan häntä noin paljon paitsi rakkautta olen hänelle, mutta lasten takia, miten joku alkaen no menivät kotiini kypsä Were hän ei myydä, i surferred mieheni kanssa saada jokainen asia saimme tänään tulin miettiä sitä ja sanoin itseni mitään en voi päästää irti vain, i ovat aina kova loitsu pyörän hän on auttanut merkitys ystäväni sinne rakastaa kerran takaisin ja auttaa sitten eri alueella olivat niitä ongelmia, joten otin yhteyttä häneen verkossa ja Jaan ongelmia hänen kanssaan, hän auttoi minua ja minun miehensä myöhemmin palata minulle rakkautta ja huolenpitoa aivan kuten ennenkin, jälleen kerran kiitos lääkärille SAKURA jos tarvitset hänen apuaan häneen yhteyttä tällä email: sakuraspelltemple@hotmail.com tai soittaa hänelle matkapuhelimella +2347067609217 hän voi auttaa sinua ratkaisemaan kaikki ongelmasi.

    VastaaPoista
  2. Elämäni on palannut! Kun 8 vuoden avioliiton mieheni jätti minut ja jätti minut kanssa kolme lasta. Tunsin elämäni oli päättymässä, ja oli hajoamassa. Otin yhteyttä Lord. Azeez ja sen jälkeen Selitin hänelle minun ongelmani, hän lähetti minulle Save My Marriage Spell. Vain 3 päivää, mieheni tuli takaisin meille. Olemme ratkaisseet kysymyksiä, ja olemme vielä onnellisempi kuin ennen. Kiitos Herralle. Azeez. "Ota yhteyttä loitsu pyörän päälle lordazeez1990@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Minun rikki avioliitto palauttaade avullaeen loitsu loitsu Medical todellinen ihme työntekijä.
    Olen rouva Margaret Durr, 38yrs vanha, olen hajosi mieheni kanssa, joka täyttääeen muodossa avioeron, sen kulunut kuusi kuukautta siitä, kun meillä olieen erittäin suuri ongelma, joka oli meidän hallinnassamme, huomasimme, että ne ovat saavuttaneeteen asia ollut toisen naisen kanssa, niin hän jäi pois minusta, koska kysyin häneltä, sanoin hyvästit, kun paljon aneli anteeksiantoa ja kieltäytyvät palata minulle. Olen kokeillut kaikkea saada hänet uskomaan, että rakastan häntä yhä, mutta hän kertoi minulle, se oli ohi välillämme. Joten Puhuineen erittäin hyvä ystäväni, neuvoja, mitä tehdä, hän kertoi minulle, että ainoa tapa voin tuoda takaisin oneen ?? lääkäri loitsu pyörän käynti loitsu nimeltään New Africain Joten olen aina kuullut mutta koskaan kuvitellut. Joten olen itse ollut samassa syöttäjä joka vakuutti minulle, että saan mieheni takaisin vierailla jälkeeneen viikollaan loitsuja. ja hän kertoi minulle, että hän ajatteli kaikki olisi hyvä, varsinkin kun he olivat lopettaneet työnsä olen auttanutde ensin.
    Ja tämä on, miten se kirjoitetaan valetaan ja viikkoa myöhemmin, olin niin ex-mieheni nähdä, yllättynyt en ole sitä talon vieressä isäni näki puolieen vuotta sitten, ja pyysi anteeksi. Ja näin sekä nyt elänyteen onnellisen elämän takaisin meidän suhde on vahvempi nyt kuin ennen.
    Kiitos suuri lääkäri Dr. Musa oikeinkirjoitukseneen mies aikamme auttaa minua tuomaan takaisin minun ex mieheni takaisin Sähköpostiosoite: Huomio 21yrs drmusaspelltemple@gmail.com edellä ovat ihmisiä, jotka auttavat ratkaisemaan erilaisia ongelmia, jos avioliitto kysymyksiä, lopettaa avioero, kauneus loitsu, rakkauden loitsu, rahaa loitsu, edistäminen / suojelu oikeinkirjoituksen, oikeinkirjoituksen työ jne ilmoittaa muille, tämä mies on niin amazing..for puhelu +2349033455855 tai muuta etuutta

    VastaaPoista
  4. Hei
    CALIFORNIA terry'm Jennifer, kun olen vihdoin löytänyt todisteita näiden loitsuja kuin DR.musa auttanut monia ihmisiä saamaan heidän läheisiään ja rikkoutuneiden perheiden takaisin, minä häneen yhteyttä kautta hänen sähköpostiosoitteensa drmusaspelltemple@gmail.com koska olin epätoivoisesti päästä minun saada miehensä takaisin. Elämä ilman mieheni olieen katastrofi minulle ja kaksi lasta. Halusineen dramaattinen muutos ja mielestäni ehkäde ihmelääkettä. Keskusteltuaande päätöslauselma DR. Muse, joka antoi minulle toivoa, että minun avioliitto palautetaan. Olin varma, että mieheni tulee kotiin ja hän teki! On hienoa, että olette tehneet minulle, tämä suuri oikeinkirjoituksen pyörille apuasi on korvaamaton! En tiedä mitä olisin tehnyt ilman DR. Muse, DR. Musa tekee työnsä niin, että se on järjestetty ja hyvin toimiva, hyvin mielestäni se on paras syöttäjä voin luottaa, kun se tulee kaikenlaista loitsun, joka jäi puhumatta heidän loitsuja toiminut, jos tarvitset apua , ota häneen yhteyttä sähköpostitse: drmusaspelltemple@gmail.com tai ota häntä läpi hänen verkkosivuilla: drmusaspelltemple@gmail.com
    Tai voit saada häneen yhteyttä kautta hänen matkapuhelin: +2349033455855 ja vakuutan teille, että asiat kääntyvät ympäri sinulle ....

    VastaaPoista
  5. Minun rikki avioliitto palauttaa avulla loitsu loitsu Medical todellinen ihme työntekijä.
    Olen rouva Margaret Durr, 38yrs vanha, olen hajosi mieheni kanssa, joka täyttää muodossa avioeron, sen kulunut kuusi kuukautta siitä, kun meillä oli erittäin suuri ongelma, joka oli meidän hallinnassamme, huomasimme, että ne ovat saavuttaneet asia oli toisen naisen kanssa, niin hän jäi pois minusta, koska kysyin häneltä, sanoin hyvästit, kun paljon aneli anteeksiantoa ja kieltäytyvät palata minulle. Olen kokeillut kaikkea saada hänet uskomaan, että rakastan häntä yhä, mutta hän kertoi minulle, se oli ohi välillämme. Joten Puhuin erittäin hyvä ystäväni, neuvoja, mitä tehdä, hän kertoi minulle, että ainoa tapa voin tuoda takaisin on ?? lääkäri loitsu pyörän käynti loitsu nimeltään New Africain Joten olen aina kuullut, mutta koskaan kuvitellut. Joten olen itse ollut samassa syöttäjä joka vakuutti minulle, että saan mieheni takaisin vierailla jälkeen viikollaan loitsuja. ja hän kertoi minulle, että hän ajatteli kaikki olisi hyvä, varsinkin kun he olivat lopettaneet työnsä olen auttanut ensin.
    Ja tämä on, miten se kirjoitetaan valetaan ja viikkoa myöhemmin, olin niin ex-mieheni nähdä, yllättynyt en ole sitä talon vieressä isäni näki puoli vuotta sitten, ja pyysi anteeksi. Ja näin sekä nyt elänyt onnellisen elämän takaisin meidän suhde on vahvempi nyt kuin ennen.
    Kiitos suuri lääkäri Dr. Musa oikeinkirjoituksen mies aikamme auttaa minua tuomaan takaisin minun ex mieheni takaisin Sähköpostiosoite: Huomio 21yrs drmusaspelltemple@gmail.com edellä ovat ihmisiä, jotka auttavat ratkaisemaan erilaisia ongelmia, jos avioliitto kysymyksiä, lopettaa avioero, kauneus loitsu, rakkauden loitsu, rahaa loitsu, edistäminen / suojelu oikeinkirjoituksen, oikeinkirjoituksen työ jne ilmoittaa muille, tämä mies on niin amazing..for puhelu +2349033455855 tai muuta etuutta

    VastaaPoista

Kaikki kommentit maan ja taivaan väliltä tervetulleita, kiva jos jätät merkin käynnistäsi :)